Filmkväll, Mvc, Bvc

Ja film kväll det blev det. Vi tittade på baby mama inte den bästa film jag sett. Å som vanligt tjöta vi mest genom hela filmen. Linda du får allt komma å titta på tv oftare med Stino och med så kommer du oxå lära dig den "ädla" konsten att titta på tv å tjöta samtidigt. Sen spelade vi Buzz å jag kom tvåa men de va ju bara för att dom andra inte ville förlåra på musikspelet så vi körde allmänbildning å tro det eller ej men LINDA van =OP

Igår var vi fört på MVC och gjorde ett återbesök för å prata lite om förlossningen å hur vi tyckte att det var å vara föräldrar å så. Sen blev det BVC å mäta å väga. Å nu är "lill" skiten 60cm lång å väger 6,070kg så inte konstigt att det börjar kännas. Sen pratade vi vaccinationer å det skulle tydligen vara en i varje ben. Den vanliga mot stelkramp å lite annat bös men sedan var det en ennan som dom började med den 1 oktober å det var mot lunginflammation. Men stakars liten en spruta i var ben. Hoppas han inte skriker för mycket.


Linda å Jonathan


Så är vitt och fint var det när jag gick upp i morses men det regnar bort nu


Min lilla flörtis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0