Tänder?

Kan det vara så att min lille plutt håller på att få tänder. Allt tyder på det i vart fall. Han dreglar mer, biter på allt som kommer i hans väg, är gnällig som fan, störd sömnryttm, halvkass i magen. Hoppas bara att dom vill dyka upp snart för det är en pina det här. Han är gnällig till tusen å det går inget göra.

Idag har mitt paket ifrån panduro kommit så det ska jag bege mig å hämta å sen är tanken att jag ska till gymmet men vi får se hur det går med den planen.  Jag hoppas på bra.

Igår var det en mycket lugn dag bortsett ifrån allt gnäll. Vi var å handla mer action än så var det inte.

Nopp nu ska jag gå å väcka min stora pojk.

***************************************************************************************************************************************
Ja nu har dagen gått. å jag har hunnit vart på gymmet å redan fått träningsvärk i låren. Om jag kan röra mig i morgon är jag väldigt nöjd. Jag har även vart och hämtat paketet från panduro och hunnit pyssla lite. Det är sjukt vad beroende framkallande det är.

Snart är det baby å barn mässan eller ja om en månad. Den 27 fabruari till den 1 mars.  Det ska jag allt gå på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså det blev ingen träning ;)

2009-01-21 @ 21:49:16
Postat av: Josephine

Hej Hej.

Såg häromdagen att det skulle vara baby och barnmässa nere i GBG i slutet av februari. Och nu när du skrev det i din blogg så tänkte jag bara meddela att vi tänkte åka ner på den någon dag :) Då kanske vi kan ses iaf. Om det inte hunnit bli innan, det hoppas vi ju faktiskt :)

Hoppas ni mår bra. Kram kram från mig med familj.

2009-01-22 @ 16:35:57
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0