Längesedan de va uppdatering här.

Det här inte hänt så mycket. Vi har vart på fest hos Robban och Kenny medans Jonte va hos mormor sen har vi vart och hälsat på hos Mikaels farmor och farfar och även hos Mikaels mamma å pappa. En mycket trevlig helg.

Jonathan kryper så in i helvete de går jätte fort tittar du bort en sekund så är han garanterat inte där du lämnade honom. Han har fått två tänder och har i natt sovit i sin säng hela natten igenom för första gången någonsin. Så framsteg är det allt. Dessutom ställer han sig utefter allt. Så man måste passa honom konstant så han inte slår sig. För de har ju hänt några gånger. Han är dessutom en riktig klätter apa när vi var hemma hos hans farmor och farfar så klättrade han upp för nästan hela deras trapp i jakt på kissen.


Kollar fälgarna å allt verkar se  bra ut.


Han kom på att man kunde krypa in å sätta sig under vagnen. En mycket uppfiningsrik son jag har.

Kommentarer
Postat av: Nännie

Klart jag hör av mig :) Vet dock inte om jag åker ner i morgon, har inte frisknat till än så vi får se... men du har kvar samma nummer antar jag? =) kramis.

2009-07-22 @ 09:02:58
Postat av: bebben...

mmm.. jag blev supernöjd...



hi hi.. du får väl komma hit och låna mina stämplar nån dag då.. ;)



kram

2009-07-22 @ 19:14:00
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0