En riktigt trevlig helg är snart över

Ja den här helgen har verkligen vart jätte trevlig.
i fredags förmidag åkte lasset till Vårgårda för att lämna av lill plutten. Den här helgen var det Farfar å farmors tur att vara barnvakt och det hade tydligen gått jätte bra. Dom  hade busat och lekt nästan hela tiden. Men man får passa så inte en å annan kattmatsbit slinker ner.  jag tror nog jag tyckte att det var jobbigast av allihop men det gick bättre efter någon timma.
Vi begav oss vidare till Herrljunga och där blev det party för hela slanten. Hur trevligt som helst. Jag har verkligen saknat dom festerna. det blev inte sängen förrän tidigt på morgonen närmare bestämt (05:30).

På lördagen var det pizza och film som gällde för att sedan åka å hämta plutten och fara hem till götet.

Idag blir det att inhandla lite mat å bara ta de lugnt.

  
Perfekt med fruksoda

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag tror och hoppas att det kommer gå bra, Pontus har ju aldrig riktigt varit "fäst" vid brösten så som en del andra barn är.

Det låter som en härlig midsommar ni haft :) Skönt det. Ha det så gott så hörs vi.

Ta hand om er.

Kram kram

2009-06-21 @ 18:21:36
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0