Hemma igen efter helgens bravader

Det har vart en mycket trevlig helg hemma hos mamma. Mycket gos å mys. Inga måsten. Hur gött som helst.

I lördags var de då fest hos Anton och jag mitt ägg glömde ju såklart kameran hemma hos mamma. Världens största miss. Men de va en riktigt lyckad kväll jag hade jätte roligt. Tyvärr fick jag så himla ont i huvudet så det fick bli lite planändringar för min del. Fast de va nog lika bra de eftersom jg fick migrän dagen efter. Men de va det värt. Hoppas det blir av snart igen. De va himla roligt att träffa alla igen.

I dag tror jag att jag å Stino ska ut på ett mission. Men vi får se. Annars händer inte mycket. I morgon e väl tanken att jag ska träffa en gammal jobbar kompis. Så vi får umgås lite. De blir ju inte så ofta längre. sen på midsommar bär det av till herrljunga.

Här kommer lite bilder ifrån helgen:


Hannie och Jonathan innan hennes skolavslutning


Framtidens trädkramare?



Nej jag dreglar inte...


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hej.

Det var så lite så. Tack själv :) Var så himla kul att ses igen.

Kram kram

2009-06-16 @ 19:33:15
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: bebben...

mmm.. jag antar det... he he....



jodå.. det var nice.. är helt slut nu dock... men men.. dte var kul att shoppa lite...

2009-06-18 @ 20:35:00
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0