BVC

Japp idag har vi vart på BVC å lillskiten han växer så det knakar. Han väger 7,45 kg å är 65 lång. Följer kurvan jätte bra. Jag fick det även bekräftat att han ligger lite före utväcklingsmässigt. Hon var jätte förvånad över att han var så kontaktsökande och glad för att bara vara 4 månader.

Idag får jag besök vid 3 de ska bli roligt. Synd bara att här ser ut som kriget.

När jag kom hem ifrån bvc så låg det ett paket till mig innanför dörren. De va Bebben som hade skickat en lite tidig födelsedagspressent. Allt mycket väl användningsbara men mest glad blev jag av skallpellen. Nu slipper jag att sitta med min slöa mattkniv *jippi*

Glöm nu inte mina kära vänner att dom desperata hemma fruarna börjar i dag...

Kommentarer
Postat av: Sarha

Hihi! Va kul at höra att allt står rätt till! =) en stolt mamma som gick därefrån då! Älksar dig och sakanr er i mängder!



Kyss //din pissråtta!

2009-03-03 @ 14:06:18
Postat av: bebben...

hittade den här sidan när jag surfade runt..



http://www.scrappa.nu/archives/category/nyborjartips/

2009-03-04 @ 08:20:35
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0