En dag kvar

Jippi jippi jippi jag längtar sjukt mycket till mässan i morgon. De ska bli roligt. Tyvärr så blir det inte spenderarbyxorna på för lagningen av bilen skulle gå på 6500 rikstaler så det blir se men inte röra för min del. Inget kul alls men thats life.
Jag ville ju köpt  en cuttlebug men de blir inget med det. Kanske nästa år.

Hur lång tid tog det för er andra innan era kids sov längre på nätterna  i sin egen säng?
Jonathan somnar vid 8/9 å sen sover han till 11/12 oftast räcker det att man vänder lite på honom då. Sen vaknar han igen vid 1/2 å ska ha mat å oftast efter det somnar han inte om så länge han inte ligger brevid mig i sängen. Sen håller han på så fram till 8 när det är dags att gå upp. Tröttsamt värre.



Posaren nr1



How u do in?




En sjukt rolig vidio. Konsentrera er på dom svartamarkeringarna så blir den ännu roligare.
(Svårt?)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej hej.

Jag vet, jag är egentligen inte berättigad att klaga :D Hihi.

Pontus somnar vid 7-8 och sover till 12. Då är det mat, sen somnar han och sover till halv 3, ger han då är det mat igen. Somnar, vaknar vid halv 6 då är det mat igen. Efter det är han "pigg och glad" och vill inte sova, så då ligger han i våran säng. Annars är han rätt duktig och sover i sin säng :) Jonathan är nog bara lite mammesjuk :) Hihi

Kram kram

2009-03-06 @ 10:56:56
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej! Oj vad han växer! =) cool bild den sista. hehe.

Elise somnar kl 9 varje kväll, sen sover hon till 7-8 på morgonen då vill hon ha mat. sen somnar hon om, vaknar nån gång vid 9-10, då går vi upp. Men jag får oftats alltid stoppa in nappen nån gång vid 3-tiden då hon vaknar. Så jag ska inte klaga =)

2009-03-06 @ 11:01:29
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/
Postat av: Veronica

Hej!

Han är tre månader nu...

Det är ju så knäppt, för han skulle troligtvis kunna sova i sin säng hela nätterna, men jag vill ha honom hos mig, så han får följa med in efter ett tag ;D Och ibland får han följa med redan från början=) Men så länge han är nöjd (inte sjuk, har ätit, busat, fått ny blöja) är han jätteduktig på att somna själv. Antingen är han jättetrött och somnar på en gång, eller så ligger han och leker lite för sig själv en stund och sen somnar=) fattar inte att han är så duktig! :D

2009-03-06 @ 13:30:17
URL: http://forvirrademorsan.blogg.se/
Postat av: Emma

hon sover sammanlagt kanske 3 h på dagen. hur sover jonahtan då?

2009-03-06 @ 16:28:00
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0