Hungrig

För första gången sedan i lördas är jag riktigt riktigt hungrig. Känns bra ett friskhets tecken. Frågan är bara vad jag ska stoppa i magen?
Idag är det tvätta som gäller trist som fan och jobbigt när man inte riktigt är i form speciellt när lillen måste vara med.

Något som däremot är roligt är att vi har kommit på ett nytt sätt att bada. Man fyller badkaret precis så att det täcker öronen på Jonathan sen ligger han där å sprattlar som fan. Han är verkligen lik sin mamma som fisken i vattnet



 

Kommentarer
Postat av: bebben...

tnx... blev helt ok... =)



vill du att jag ska skicka OH-plasten på posten till dig?? jag tror inte att vi kommer att åka till gbg på ett tag...

2009-03-27 @ 11:09:25
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0