Irriterande

Fan va sur jag blir jag blev snuvad på den precis mitt framför ögonen. Jag hade suttit hela dagen och väntat på en aktion på tradera som jag så himla gärna ville ha. Å Sen blev ja snuvad på den med 1 jävla spänn. Morr och Irritation.

Jaja jag har i vart fall vunnit tre andra aktioner som jag ser fram emot när dom vill dimpa ner i brevlådan. Hoppas det sker snart.

Annars har denna dagen bestått av tväntade för min å Jonathans del. Nu sitter jag bara å väntar på att Mikael ska komma hem med diskmedel så vi kan ta å göra något åt vårat diskberg som uppstog när hockey nissarna var här. De blev ju en del disk då.



Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Sådär är det tyvärr nästan jämt tycker jag.

Folk sätter typ alarm någon minut innan autionen avslutas och sen väntar de till det bara är ett par sekunder kvar.

En bra grej är att kolla vid vilken sekund traderas klocka slår över genom att uppdatera sidan om och om igen (då kan du även se om det är flera inne och bevakar autionen) och sen, när sista minuten påbörjas så sätter du ditt mobillarm på cirka femtio sekunder.

När tiden är ute så uppdaterar du en sista gång, skriver in ett bud högre än det aktuella (och högre än det lägsta som får läggas, utifall att någon gör som du, eftersom du ändå bara betalar det lägsta du kommer undan med) och tar hem auktionen på ett lika irriterande sätt som personen idag gjorde ;)

2009-03-03 @ 00:56:36
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: bebben...

eller så lägger man redan direkt det högsta som man är villig att betala.. då slipper man ju stå efteråt och betala mer än man egentligen tänkt. jag brukar kolla innan vad saker kostar på nätet.. räknar med frakten.. å avgör hur mkt jag är villig att betala.. då slipper man köpa saker dyrare på tradera, än vad de egentligen skulle kostat nån annanstans...

2009-03-03 @ 07:39:06
URL: http://roolz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0