Jävla fucking skit dag

Ja fredagen den 13 talar för sig själv. Idag har det vart en riktigt riktigt pissig dag. Jonathan tyckte att vi skulle upp och hoppa kl 7. Han har sovit en timma sedan dess han somnade nu för 5 minuter sedan. Har han inte gnällt och surat har han sktikit sina påfågel skrik så ja e så trött i huvudet så de finns inte.
Jag har dessutom det värsta humöret man någonsin kan ha. Ja e verkligen skit pisst. Varför vet jag inte eller ja lite befogat e de väl.
Sen skulle jag hämta ut mitt paket å då stängte skitaffären kl6 och jag kom dit 2 min över så när ja väl kom fram sänkte den där skitgubben ner gallergrinden å flina å vinka. Då trodde jag att jag skulle kunna strypa honom bara genom att titta på han.
Sen har jag spräckt ett blodkärl i ögat så jag ser ju fan inte klok ut.
Jävla fucking skit dag fan å helvete




Sorry för alla fula ord de e bara inte min dag idag

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilken tur att det bara kan bli bättre, you know after rain comes sunshine.. : ) Hoppas ni får en fin helg istället då.. Puss o Kram o G'natt.. =)

2009-03-13 @ 22:40:37
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Emma

haha.. oj . jobbig dag du har haft! Hoppas denna dag blir bätter =) kraam

2009-03-14 @ 11:36:00
URL: http://www.emmafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0