Promenad, Bröloppsfest och VÅR

Nu jävlar är det VÅR äntligen shit va fint väder vi har haft nästan hela veckan hur gött som helst. Nu ska det bara bli sommar sen är allt ännu bättre.

Igår var jag och Linda på promenad i kortedala trevligt att slippa kvibergs kyrkogård lite. Sen gick vi ner till torget för att ta min första premier glass i solen. Dock blåste det lite men va gör väl de.

Sen på kvällen bar det iväg till Mikaels jobbarkompis bröloppsfest. Vi skulle vara där senast  ½7 och vi kom när klockan var typ det. Vi tänkte att skit oxå nu e vi jätte sena men när vi väl ko in i lokalen var det bara alla jobbare där. Inte en enda gäst. Det tog säkert en halvtimma ionnan resten dök upp. Och då hoppade brudparet upp på scenen och satt där ja de vet ja inte riktigt hur länge för när vi vart där i två timmar å inget hade hänt mer än att folk satt sig vid borden och lite annat folk dansa så bestämde vi oss för att åka hem. Då var kl 9 å Jonathan hade somnat å musiken var skit hög. De kanske är så i andra kulturer inte vet jag men nästa gång ska jag nog överväga att gå både en å två gånger.

Det som var fräckt var att brölppsfesten var i Berg 211 i gamlestan. Det är gamla skyddsrum som bygts om till festlokal i berget. Skit fräckt.





Sara å jag fick aldrig riktigt kläm på vad gubben hette


Mina stiliga pojkar


Mössa var ett måste för de blåste lite kalt (Linda)


Tro de eller ej men that's ME


Jonathan trött som fan

'
Vårtecken Krokusar i full blomm


Idag bär det snart av till staden med Stino och Linda för lite shoping. Jag måste köpa en ny mössa till Jonathan han "ny" gamla e borta?


Kommentarer
Postat av: linda

ja nu var det iaf en lite bättre bild än vad du brukar lägga upp ;)

2009-03-20 @ 11:26:50
URL: http://lcbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0