Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

De kan man verkligen undra. jag låg å krama porslinsguden fram till kl var tio i går sedan ägnade jag resten av dagen till att må skit. Tur i oturen hade Mikael vaknat på natten å fått jätte ont i magen för han skulle gentligen jobbat heldag igår. så han fick surva mig i stället. På kvällen igår fick jag feber och hade en sån jävla feberfrossa de va riktigt längesedan jag var så dålig.

Idag e de bättre men fortfarande inte bra. De e ett halvt företag att pilla i sig maten. Febern har gått ner men inte helt. Jag tänkte jag skulle krypa ner lite i sängen sen när Mikael vaknat. Våran kära son har ju ställt sin väckarklocka på 06:30 snäll som han är.


Så här känner jag mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0