BVC, glögg å pepparkakor

Ja idag var det då BVC som stog på listan. Läkarbesök å spruta. Allt såg jätte bra ut. Han växer som han ska dock lite för fort på längden. Sen hade han inte gått upp så mycket i vikt men de kan ju bero på magviruset han hade för inte så längesedan.
Så nu är vår plutt 78cm lång och väger 10,1kg.

Efter BVC blev det en tripp till svärföräldrarna för att dumpa av lite skit som vi ska slänga ut på tradera. Lika bra de som att de ligger här å skräpar.

Sedan kom en glad överraskning vi har äntligen fått sålt bilen. De va skönt de.

Förra året var jag så besviken för jag kunde inte äta pepparkakor, clementiner eller dricka glögg för Jonte fick så ont i magen eftersom jag ammade. Å nu i år kan jag inte dricka min favvo glögg för de e ju alkohol i den =O(
Så jag köpte ngon billig skit som hete VIP tror ja. Den smakar som blossa utspätt med vatten. om andra ord skit. Så jag får gå vidare på jakt...

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ja det var verkligen superhäftigt. Det skulle jag helt klart kunna göra fler gånger. Jag har faktiskt ingen aning om hur länge vi var uppe, kanske 20 min. Kollade inte klockan och man hade absolut ingen tidsuppfattning :) hihi.

Hur gick det för lilla Jonte med sprutan. Har han blivit dålig? Pontus vart bara gnällig och svårsoven om nätterna 2 nätter i rad men annars blev det ingenting denhär gången som skönt är :) Så gudomligt skönt att slippa febern. Inget skoj alls.



Ha det gott och ta hand om er.

Kram kram

2009-11-06 @ 06:39:17
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: L

Hellefors alkoholfria glögg är god! :) Ska vi ha pepparkaksbak och mys i år??

Puss och Kram

2009-11-06 @ 19:41:40
URL: http://lcbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0