Javla skit dator

Vår andra dator har pajat igen för 3 eller 4 gången denna veckan. Så nu måste Mikael formatera om skiten igen. De e ju helt underbart. Så för att kunna gå ut på nätet måste vi använda vår dator som står vid tv:n och som skärm har vi vår tv. De e verkligen baota sort och inte jätte lätt att se vad som står.

Nog om de. Idag vaknade jag av en käftsmäll. Jonte hade fått tag på min hårborste som han dängde rätt över min mun så jag fick en rejäl fläskläpp. De gjorde riktigt ont.
Annars händer inte här mycket. Lite julgrejer har åkt upp för att få slippa höstkänslan. Fast de e lite grejer kvar eller ja snarare de mesta kvar att sätta upp.

I morgo ska Jonte till tandis för första gången. De ska bli intressant. Sen i veckan blir det ett besök på mvc.Jag har fått sjukt ont i blygdbenet. De hade jag med Jonte oxå men det var i slutet. Så jag hoppas inte detta kommer hållla i sig för de e sjukt jobbigt att gå å upp ur sängen ska vi i nte ens pratea om.

Tyvärr blir det inga bilder förrän Mikael fixat den andra datorn.

Kommentarer
Postat av: sandra

ajaj, jag har också börjat få ont. Köpte ett bäckenstödsbälte häromdagen som jag hoppas hjälper. Hade inte ont med elina heller. Tuffare denna gången...



Kram

2009-11-30 @ 11:27:48
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Anonym

peppar peppar nu fungerar datorn igen älskling

2009-11-30 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0