Shopping på Willys

Ja de e väl de enda vettiga vi har gjort i dag. Inhandlat lite käk. Både Jonte å jag har vart helt döda efter en natt med mycket gnäll å tröst.

Jag vill passa på att tipsa om parfym.se skit snabb leverans. Jag beställde Mikaels parfym (som han fick av mig i födelsedagspressen) i söndags å den kom idag. Dessutom är dom billiga som satan. Så om ni har någon favvo parfym e de defenetivt värt att kika in där.

Mikael fick en pytteliten flygande helikopeter i går av Thommy å Stino å den va grymt uppskattad tyvärr är Jonte skiträdd för den. Han skakar å gallskricker eller sitter helt förstenad å vågar inte röra sig. Stackarn.


(Planet är nära kameran därför ser det rätt stort ut)


V:21+1

Kommentarer
Postat av: L

jag har lagt upp film på youtube, men hur gör jag sen då? Verkar nästan som att jag får komma bort någon dag :)

Kram

2009-11-19 @ 10:12:00
URL: http://lcbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0