Hemma efter helgens bravader...

I helgen var vi hos pappa å hade det mysigt. De va jätte mysigt att komm i väg lite. Tyvärr e de lite läskigt att sova hos honom. De verkar som att Jonte tycker det med. Men de funkar.
På söndagen var det middag hos farmor. Hon hade beställt mat från catring firma som var as god. Men så fort jag kom innanför dörren viskar farmor att hon har en överraskning till mig. Hon hade gjort sina goda köttbullar å jag blev så himla glad. Dom hade hon stått å gjort bara för min skull. Min farmor är ju trots allt 80+. Tyvärr verkade det som dom andra oxå gillade mina köttbullar så när jag skulle gå å hämta fler var dom slut =O(

Svininfluensavaccinet är skitstarkt. Jag blev riktigt dålig på fredagen (dagen efter jag tagit den) de va ingen hitt. Jag är fortfarande öm om armen å de gör ont om man nuddar den.
Jag fick feber å var skit snurrig sen mådde jag pyton hela dagen å lite i början på lördagen. Men men nu hoppas jag att inte de blir samma sak med nästa spruta.

I morgon är det en stor dag. Ser fram emot det jätte mycket...


Här är Jonte på min gunghäst som pappa gjorde till mig när ja va liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0