Fin fint väder

Idag drog jag med mig pojkarna och Stino ut i det fina vädret för en liten promenix och bus. Uppskattat av alla.


Jonte plockar sten till Stino


Busar lite med Stino


Mamma misshandel


Såhär hysterisk blir jag på min son ibland

I morgon ska vi i väg å väga Theo och be till gudarna att han gått upp i vikt.
Mycket bekymmer med lillkillen. Vi väntar på remiss till skiktröntgen för utväxterna i ansiktet och sen en remiss till hörselmottagningen för att se om det är något fel på höger örat. ='O(

Kommentarer
Postat av: m a j a n

Hoppas att lille Theo har gått upp som han ska och att allt är bra! Hur känns det att vara tvåbransmamma då? Ni har inte vägarna förbi Herrljunga snart? :)

2010-04-12 @ 06:45:56
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Josephine

Nämen... Va jobbigt, hoppas på att allt är som det ska iaf. De är verkligen lika Jonte och Theo :) Sööta såå...

Ha det gott och ta hand om er.

Kram kram

2010-04-12 @ 08:12:44
Postat av: Sandra

Håller alla tummar och tår att det går bra idag!



Har bytt bloggadress föresten! Puss

2010-04-12 @ 11:03:32
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0