Röntgen

Japp idag infann sig jag och Theo på barnröntgen klockan 7 i morse. Efter endast två timmars sömn i natt. Jonte har lyckats smitta Theo med sin dunder förkyldning så han har jätte svårt att andas och hostar. inget kul alls. Men röntgen gick jätte bra. Han såg så liten ut i den där stora apparaten å lite tårar kom ju givetvis. Det skar lite i mitt mammahjärta. Men tur att Theo är så snäll han låg där och sov under hela tiden det tog nästan 45 min.
Så nu ska läkarna kika på bilderna och sedan får vi veta vad nästa steg blir.
Jag hoppas på att dom kan ta bort skönhetsmissarna  innan sommaren.




Det är bulorna dom inte vet vad det är för något så därför behövde det röntgas


Kommentarer
Postat av: m a j a n

Fruktansvärt söt är han i alla fall =)

2010-04-28 @ 06:41:51
URL: http://majan.blogg.se/
Postat av: Emma F

Ååå förstår att det känders i ditt mammahjärta när han låg där i den stora maskinen. Dom är ju så små och hjälplösa. Hoppas alllt löser sig! Kram kram!!

2010-04-28 @ 12:37:16
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att det inte är nått konstigt och att de bara tar bort dem! Pusd

2010-04-28 @ 14:13:57
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com
Postat av: Sandra

Men guud vad tidigt jonte slutade sova då! Elina måste verkligen sova annars skulle hon somna kl 5 på em! Och jag hoppas hon gör det ett tag till! Nu ska jag gå och väcka henne hehe!



Kram

2010-04-28 @ 14:23:44
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com
Postat av: mimmie

Sövde de theo med?

Vi fick aldrig se på, utan fick gå till väntrummet... De tror William har en neurologisk skada sen han låg i magen. Han har ju skena på vänster foten och har sämre kontroll på vänster handen... men det är ingen större fara med han. Det var lite jobbigt i höstas när han bara kunde ha gympadojjor för han inte hade fått sin skena än. annars är det inget så...

2010-04-28 @ 19:19:01
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0