5 veckor kvar

Idag är det 5 dagar kvar till beräknad förlossning. Men jag tror ju att det lilla livet vill titta ut tidigare.
Det vore roligt om ni kunde göra en gissning på vad ni tror de kommer vara och när den kommer. Själv tror jag ju de kommer vara en kille och kommer den 18. Beräknad förlossning är den 28/3

Jag: pojk 18/3


Nu blir det nog natten för min del. Jonte liggerr redan och sover sött inne i sin spjälsäng i vårat sovrum. Det är så himla jobbigt att behöva gå upp mitt i natten bara för att hämta honom. Det får lösa sig till det bättre sen när bäbis kommit ut. För som det är nu tar det ju en kvart att ta sig ur vår låga säng. 



 Det kommer ny magbild i morgon. Jag håller på att ladda batteriet till kameran nu. Nästa helg blir det till att göra gipsmage tror jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0