Äntligen

Så himla skönt. Allt löste sig till det bättre igår. Men de ska fan inte vara lätt. Men en stor tung sten har nu lämnat hjärtat och jag hoppas för allt i världen att vi kommer få ordning nu.

Idag bär det av till Gekås för att inhandla förnödenheter och kanske en å annan onödighet. Men listan är lång på sådant man har bortprioriterat men ändå sånt som man måste ha. Så vi får väl se vad vi kommer hem med. Denna gången ska ja köpa mousse för förra gången lyckades jag ju komma hem med två spryflaskor i stället för en av varje. Jag skyller på att jag blev distraherad av alla fjortisar som skulle ta en bild av Morgan.



Bilden för dagen


Gubben i lådan

Kommentarer
Postat av: Anonym

När det än gäller pengar så är det aldrig roligt. Men vad skönt att det löste sig för er :)

Pontus är hos mormor när jag jobbar, två dagar i veckan. Hon har erbjudit sig och gått ner i tid på sitt jobb så vi har verkligen haft tur. Och det är verkligen guld värt.

Hur går det för Jonte på dagis? Han tycker det är kul och så förstår jag!? :)

Kram kram

2010-02-09 @ 11:03:41
Postat av: mimmie

hoppas ni kommer hem med massa roliga saker=)så söt jonte är i lådan=) favorit leksaken?

2010-02-09 @ 11:28:48
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul med Ullared! Hör av dig om vad ni köpte sedan! Kraam

2010-02-09 @ 13:29:14
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0