I väntans tider

Det finns många saker jag bara väntar på nu. Det tar så himla lång tid att vänta bara. De e så himla trist.

1: Att magsjukan ska fösvinna ifrån dagis så Jonte kan få leka med dom andra barnen han är rätt less på att gå hemma med mig

2: Seriestarten på DH den 2 mars

3: Min födelsedag som jag för en gångs skull hoppas kommer bli bra

4: Att vår nya soffa ska komma så de blir ordning här hemma

5: Att det lilla livet vill komma ut och hälsa på sin omvärld


Som sagt det finns en hel del saker att längta och hoppas till. Men det tar ju sån tid.

Jag känner mig så himla seg. De finns inte mycket energi till övers just nu. Jonte är ganska duktig på att utmana sina gränser och det tar ju oxå givetvis på krafterna. Helst av allt vill jag bara sova. Att plocka upp saker som hamnat på golvet är i princip omöjligt ibland är det bra att ha golvnivå barn som kan hjälpa till =O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0