Dagis och vaccination

Ja idag vaknade Jonte alldeles själv. För att gå till dagis. Jag hoppas  ju bara att det inte händer i helgen utan att vi faktiskt kan få lite sovmorgon. Tyvärr är risken liten.
Idag på dagis va vi ute ett tag men Jonte tyckte nog att de va lite för måga barn ute så han ville mest sitta åp min arm å kika. Sen va vi inne å lekte en stund men de e inte mycket action på  dagisfröknarna.

Sen var de hem å vila för att sedan bege oss till mördarcentralen och lyssna på hjärtat, mäta och kika blodet. allt såg fin fint ut. Konstigt att mitt järnvärde kan va så högt fast jag i princip glömt att äta mögeltabletterna (niferix eller va dom där järntabletterna nu heter) det låg på 127. Hjärtat slog 148/min å motet fick jag tyvärr inte reda på å jag glömde fråga.


Här kommer en mörk kort film så ni ser hur knodden lever runt där inne tyvärr är den jätte mörk men hoppas ni ser ändå

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! Hoppas allt är bra med eran familj och lilla bäbisen i magen. De ser ut som de är full fart på den i magen :). De va ju ett tag sen vi såg sist, men jag hoppas att de inte dröjer för länge innan vi ses! Kram Emma med familj..

2010-01-15 @ 09:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0