Första dagen på 2010

Nytt år och nya tag. Efter alla motgångar som vi mötes av 2009 hoppas jag att det här året blir bättre.
Gårdagen var lugn och städad eftersom Jonte va hemma och Mikael skulle jobba idag. Men trevligt var det i vart fall. Robban och Mikael va här och firade med oss. Den enda dramatiken som skedde va att grann pukot sköt in en fet raket upp på en balkong. Tur i oturen så exploderade inte raketen.



Jag har fått både hm och ellos katalogen och ur ellos hittade jag nog 1 grej. Men däremot hm. Det brukar oftast vara tvärt om. Men vi får väl se om jag skickar någon beställning i maj kanske. För just nu är det inte så stor ide.


V:27+5



En i svart också



 
Ett i svart med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0