Ingen pulka

Nopp de går segt med pulkaåkningen. Jonte håller på att få sina huggtänder så han är lagom trött å gnällig å lite feber på köpet. Han måste va frisk å kry på tisdag då han börjar dagis. Så vi får väl se hur graderna ser ut nästa vecka då Mikael tar ut sin allra första föräldravecka. Sen kommer han vara hemma till den 27 då han börjar sitt nya jobb.


Jonte "läskar" mig med sitt äpple. Om man frågar om det han äter är gott rynkar han ihop näsan på detta viset böjer huvudet bakåt å smaskar. Som haha jag har goda grejer de har inte du.


Han har fått dille på att bara äta själv nu mera så då får de bli macka till frukost i stället för gröt


Jag fick lite städ hjälp av min kära son

Kommentarer
Postat av: Josephine

Sötase Jonte. Han är verkligen helgo :)

Grattis till Mikael och nya jobbet. Visst är det skönt och man känner att allting börjar rätta sig till igen. Som sagt så hoppas vi ju på ett helbra år 2010 :)

Massa Goa Kramar från oss

2010-01-10 @ 13:36:39
URL: http://josephinegustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0