Bad i havet

I tisdags var det åter dags för doktorn och nytt dropp. Jag låg på 36 i värde så de stiger ju inte direkt. Men jag fick i alla fall trappa  ner ännu mer på kortisonet så från och med idag ska jag äta 20mg i stället för 30mg. Så nu hoppas jag snart att jag återfår min egen kroppsform.
Men mottagningen som jag i normala fall får dropp på har semesterstängt nu så jag får droppet inne på avdelningen jag låg inne på. Det tog dom 1½ timma att bara starta droppet sen krånglade dom till det så det som i normala fall är över på 2 timmar tog över 3½ timma inte roligt alls eftersom jag hade med mig hela maffian. 

Igår var vi i fiskebäck och badade i havet. Eller ja i vart fall jag å Jonte. Men de va sjukt mycket folk inte något vidare barntrevligt dock barnvänligt. Men absolut inte min grej. Då åker jag hellre typ till varberg och slipper ligga och trängas som valrossar.

 

Idag får nog bli en städardag eftersom det inte är speciellt fint väder här. Hoppas bara Mikael är på den iden

Kommentarer
Postat av: Christina

Var du glad att ni hinner bada och njuta av solskenet medan det varar B-) vi kanske kan hitta på något nästa helg som att sitta på balkongen med ett glas vin på fredagen :-D förhoppningsvis är inget ändrat o jag ledig för lite uppdatering :-) nattinatti

2010-07-15 @ 23:12:12
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Josephine och Pontus

Nja, inget planerat att åka neråt men gör vi det så lovar jag att vi hör av oss såklart :) Har ju inte träffats på länge nu och vi har inte ens träffat Theo, det är inte godtagbart :))

V. 31... Då jobbar jag måndag och onsdag bara sen är vi hur lediga som helst så då måste vi ju kunna hinna ses en stund någon dag :)

Ha det gott. Kramkram

2010-07-16 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0