Helgen

I helgen har vi vart i vårgårda och haft det jätte mysigt. Igår var jag å svärmor ute på promenad med småkillarna men vi kom till tångahed sen fick vi gå tillbaka för de va så nedrans varmt och vi hade glömt vattnet hemma. Så när vi kom tbax var det bara att slänga av sig kläderna och ta fram badbaljan.


Där hade Jonte ul i flera timmar


Man får grymt snygg bränna med en klängande Jonte

Idag har vi vart i nolhagaparken och kikat på djuren. Jonte tyckte killingarna var jätte mysiga. Grisen var oxå häftig och speciellt när den lät.




Han böjde sig ner och skulle ge grisen en puss och kram men jag tyckte inte de va så lämpligt. Han e så söt och ska pussa på allt och alla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Konstigt att du inte fått igång det!! Jag har fått igång det, men har fått sms och mail där det ser ut som att jag ska betala ändå... Har mailat dem!

Skulle inte vänner kunna testa också? Har inte sett nån info om det nu!



Vi är nog hemma hela veckan. Vill ni komma imån?



Kraam

2010-07-11 @ 23:23:31
URL: http://Sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0