Nordstan

Idag var vi inne i nordstan och som göteborgare måste jag faktiskt erkänna att stan mitt i sommaren en regning dag är lika med helvetet på jorden. Fy fan vad folket blir shoppingsugna så fort solen inte skiner. Det räkte att komma in till  stan så ville jag hem igen. Men Mikael va tvungen till att ha nya skor och det fick han allt. Sen fikade vi och efter det åkte vi hem.
Jag som ille gå å kika i affärerna innan vi åkte in till stan men jag fick total avsmak. Tur för plånboken =O)

Sen tror jag att jag blir lite bortskämd när man är på GeKås så ofta som vi för allt är verkligen dyrt inne i stan till och med det som är på rea. Nej de blir nog en tripp till ullared snart igen förhoppningsvis.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv satt jag och vänta på att klockan skulle passera 15 och skogssällskapet skulle dyka upp men så kan det vara... :) Var mycket blåbär uppe på berget i fredags.. Men det tar ju en stund att promenera dit och krävs lite bergsklättring hehe

Natti

2010-08-01 @ 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0