Nu har mina barn kommit hem

Igår var vi då äntligen och hämta hem våra barn. Shit vad man saknat dom. Jonte tyckte allt att hans mamma såg väldigt knepig ut tjock i ansiktet smink och brun. Hmm så såg inte hon ut när han åkte. Hhaha men idag var det mamma igen. Tur de.
Det har vart riktigt lyx att få en hel vecka för sig själva. Kunna göra vad som faller en in. Bara dra på sig skorna och gå. Utan att behöva fundera ens. Det är faktiskt lyx.

Tack åter igen kära syster för att du är den du är. Inte vem som helst hade gjort det. Du är min stjärna min räddande ängel det käns så skönt att veta att du finns där. Du är helt klart bäst. Fast Cirre e inte så illa han heller =OP

I helgen har vi vart i herrljunga. Det är oxå en sån sak som vi inte gjort ihop sen Jonte kom. Vi hade sjukt trevligt med nattbad på fredagskvällen. Fest på lördagen ute i stugan. Vi hade ju sjukt tur med vädret i vart fall.


(Hoppas de e oki att jag lånar bilderna Robban)
 









Kommentarer
Postat av: Sarha... PISSRÅTTAN

Åhh gumman! Det är du värd, varsågod! Tomt här hemma nu, svårt att få bort rutinerna, var nära på att förberedda gröten till Jonte å maten till theo, koka vatten fast ingen skulle ha det =( saknar dem sååå! neeej neeej!! vi måste ses snart igen! du var så otroligt vacker när du kom å hämta dem, som en hel dag! hoppas du fått ny energi! Älskar dig! Finns alltid ALLTID här, bara å höra av sig! PUSS PUSS! neeej neej!!

2010-07-06 @ 09:03:17
Postat av: johanna

jah, men det är ju tur att vi har en sådan gullig syster? inte sant? :) saknar dig puss

2010-07-06 @ 18:30:07
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: johanna

haha, vad bra då :) hihi jag med såklart. hihi ja du, det är allt mer än toppen, men jag är ju inte i skåne ;) hihi jag är i halland faktiskt :) haha hur är det själv, hur gick det hos doktorn? älskar dig!

2010-07-07 @ 17:44:14
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0