Ullared

I tisdags bar det av till ullared i det fina vädret. shit vad varmt det va i bilen vår AC funkar inte så vi satt som i en bastu. Tur att det bara var jag å Mikael. Jag köpte 4 nya klänningar och jag prövade dom allihop. I normala fall har jag bara tagit sakerna köpt dom och hoppats på att dom passa. Det va faktiskt riktigt riktigt skönt att gå å kika utan barn. Sen blev det lite nya leggings och shorts till Jonte. En tecknad film mamma mu för tro det eller ej vi ägde inte en enda tecknad film.










Igår var vi i vårgårda och köpte nya framdäck till bilen och skulle fylla på AC men nissen som skulle göra de hade inte tid så vi fick lämna bättan där. Men vi fick låna en annan bil med AC hem.

Än så länge idag har jag solat på balkongen och bara slappat. Vi får väl se om jag kanske kan övertala min badkruka till man att åka å bada senare. Oddset talar dock för negativt resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0