Skönt med solen

Idag har jag haft hela förmiddagen själv. Jonte va på dagis och lillkillen sov. så då äntligen passade jag på att sitta ute i solen och läsa i en bok. Hur gött som helst. I morgon bär det av till östra för att ta nya prover och prata med doktorn. Får se vad värdet ligger på nu.

Jag är riktigt riktigt trött på att gå på kortison nu. Jag känner mig riktigt fet och vidrig. det är lite som när man ska på fest och du provar alla kläder du äger och har men allt tycks bara sitta illa. Så i slutändan skiter du i att gå. Den känslan har jag varje dag. Det är de som är det jobbigaste. Men Beach 2011 är min. 2010 för jag gå begravd i stora klänningar i stället. Tur att man har kvar gravidkläderna.

Vi har haft en inneboende här ett par dagar. Till Jontes stora glädje.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0