Vanvetts affär

Hmm ja jag vet inte jag. Det tog emot men nu är den i mina ägor. Xperia X10 mini Fast med det gröna skalet då givetvis. Den fick följa med mig hem igår.

 
Den är en aningens krånglig att skriva med. Men det är nog en vanesak. Mitt kort har inte börjat funka riktigt än så jag måste använda min gamla telefon för att ringa och smsa men surfa kan jag göra. Jag ska försöka få över lite musik på den sen men jag måste nog be om lite hjälp.

Jag hade en sjukt rolig och trevlig dag med Stino igår. Sånna dagar har saknats i mitt liv på sista tiden. Idag hade jag planer på att dricka varm&kall och äta jordgubbar. Men den lusten försvann lite faktiskt.

Fy fan va kortison sabbar ens kropp. Jag ser ut som svullo. Känner mig bara som en flötmunk det dallrar överallt. Jag längtar så tills jag blir av med det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0