Värde 18

Ja mitt värde är nu uppe på 18 ingen störe hit om andra ord. Så på torsdag kommer jag spendera min dag på östra. Jag kommer få något dropp som ska hämma förstörelseprossecen. Sen vet jag inte mer vad nästa steg är. Jag blir bara så less på min kropp. Att den inte bara kan sammarbeta. Så himla trist att springa på sjukan.

Igår var Jonte så himla snäll och gullig han va jätte mysig. Han Mikael, Thommy och Stino drog och badade i Åby men jag vågade inte följa med med risk för en infektion för då e de ju kört. Skit kul Men jag hoppas på att få bada ute snart. Sen är det inte så roligt heller när man går runt och känner sig obekväm med kläder på är det ju inget mot vad man känner sig utan. Så jag å lille man var kvar hemma.

När Jonte och Mikael väl var hemma och det var dags för natten så trila Jonte riktigt riktigt illa och slog i sitt huvud í vår säng och han fick den fetaste bula jag sett i hela mitt liv. Som tur är har bulan gått ner i dag men han har ett fint märke stakarn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0