27 dagar kvar

Ojoj vad hände egentligen jag tycker tiden den bara försvinner. Snart blir jag 24 och det finns en risk att jag är tvåbarns förälder innan det inträffar. Det går så fort så jag inte ens hinner med. Jag kom ihåg när Jonte skulle födas oj vad man höll på att fixa och nu helt plötsligt käns det som man inte fixat något knappt. Tänk om jag glömt något. Men vad skulle de va i så fall?


I helgen har vi vart i vårgårda hos Mikaels mamma och pappa och alla katter. Jonte blev helt galen. Han sprang runt och jagade dom stackars katterna. Fast lite mysigt tyckte dom nog allt att de va trots allt.
I lördags var vi på passion för mat och jäklar va folk de va och en jävla massa marmelad tydligen är det de nya man ska ha det till allt. Jag köpte honung och choklad. Jag smakade på choklad som kostade 85 spänn per kaka och visst den var verkign jätte god men i min värld är de trots allt bara choklad.
Igår var vi på aktion i horla och Jonte tyckte de va roligt *not*. De fanns inget som var av intresse så vi var inte så långvariga.
Idag blir det till att göra gipsmage jag och Mikael så det hinns med innan den lill* hoppar ut.


V:36+1


Lockar till 1000


Jonte har intagit platsen under skrivbordet


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha söt frilla jonte har!

Vi har inte heller fixat typ nått... Kanske Bode tvätta kläder och fixa in spjällsängen mm.

Kul att emma också ska ha en till!



Puss

2010-03-02 @ 13:07:10
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0