Trotsålder

Här har man knappt hunnit sitta sedan man kommit hem ifrån BB. Inte är det lillknorten Theos fel utan Jontes.
Shit säger jag bara. Han har kommit in i trotsåldern och han är riktigt pestig att ha att göra med. Stämningen blir ju så kass när man måste bli riktigt arg för att få honom att sluta. Man känner sig som världens sämsta mamma när man blir så arg och jag som aldrig blir arg får så himla dåligt samvete. Det gör ju inte saken bättre när man har ett blygdben som känns som någon sprängt i tusen delar och att man har babyblues och bara är lessen på grund av det. Ne fy fan hoppas det är över snart.

Nu till något roligare. Idag har vi äntligen fått vår soffa. Den tar upp hela vardagsrummet nästan.



Jonte fick sig ett riktigt fint blåmärke och en jätte bula när han tog sig en tripp nerför en pall när jag skulle hämta honom på dagis idag. Stackarn han fick jätte ont och när vi kom hem visade han pappa vad mamma gjort ='O(


Dagens bild på nykomlingen som fått namnet THEO


Kommentarer
Postat av: johanna

vilka gulligpluttar du har nu Jennie, mamma sa att theo liknande mig när jag var liten ;o lite svårt att tro.. Hoppaaaaaaas verkligen vi träffas på lovet kära syster, saknar verklig en er! puss och kram! Hannie Bannie

2010-03-26 @ 18:45:20
URL: http://meragradde.blogg.se/
Postat av: Sarha

Fan vilken soffa! förstår om du är nöjd! Kommer ni på lovet!? saknar er å vill träffa det nya lilla livet, å så klart Jonathan! mitt vilddjur =) då kan ja ju roa han lite,ut å lek me moster sarha! Älskar er!

Många kramar

Sarha

2010-03-27 @ 16:02:03
Postat av: mimmie

hoppas du får ta det lite lugnt med. alla mammor blir arga på sina barn, det måste man bli gumman. och han vet att du älskar han, men han vill tala om att han vill ha sin mamma själv och om du då blir lite arg så har han ju fått det. Det blir lite lättare sen när NI har kommit in i rutinerna. hoppas vi snart kan få träffa lillkillen och storebror snart för lite lek=)

2010-03-29 @ 09:24:05
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0