Trött

Jag har hört att det är viktigt att få sova tiden innan förlossningen. Tyvärr är det omöjligt i mitt hushåll. Jonte har fått sin första ordentliga förkylning. Han spydde slem i går natt och i natt har han legat och hostat och krånglat som attans. Vi gick upp när klockan va 7 i morse och eftersom han är så slemmig är jag livrädd för att han ska kvävas i sömnen så jag sover ju nästan inget alls. Det räcker att han vänder på sig så vaknar man.

Jag blir så himla trött på att vissa saker är så mycket lättare för andra. Eller ja dom gör det enklare för sig själva. Ibland önskar jag att jag oxå hade det tänket.
Men hur skulle de sluta då??


Min älskade son vad vore livet utan dig?

Kommentarer
Postat av: marie-louise

hoppas du får sova lite snart. kan du inte lämna han hos en kompis ett par timmar och försöka sova lite?

2010-03-03 @ 13:24:21
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0