Psykbryt

Ja psykbrytet är inte långt ifrån. Men som tur är kom svärföräldrarna som en räddare i nöden. Dom ska ha Jonte tills på tisdag. Så jag och Mikael kan få sova lite. våra kids synksover ju inte direkt. Jonte är numera vaken från halv 7 till 7-8 på kvällen. Med en eventuell vila ytters sällsynt. Theo sover hela dagarna och är vaken på kvällen/natten. Har jag tur somnar han vid 2 otur somnar han vid 4. Så här är det full rulle hela dagarna. Men tyvärr tar det ju ut sin rätt oxå.
Man känner sig som världens sämsta mamma. Jag vill ju klara ALLT, jag vill inte tycka det är jobbigt att bara få MAX 2 timmars sömn per natt. Men samtidigt är det svårt att vara super morsa, hushållerska, flickvän, kompis, och sammtidigt på bra humör och bara vara jag som jag knappt vet vem det är längre. Jag känner mig bara sur och grinig och bitter. Sån vet jag att jag inte är, det är inte jag

Så nu hoppas jag att jag får vila upp mig ordentligt och kan vara den där glada galna mamman som Jonte är van vid.

 

Så snygg med spray i håret

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att något är galet när du fått en rosa blogg :P Hoppas det blir bättre snart och att du är på allerten inom kort.. Massa kramar //C

2010-05-02 @ 02:21:31
Postat av: Josephine

Hoppas ni kan vila upp er ordentligt nu, det är ni värda :)

Kramar från osss

2010-05-02 @ 15:00:49
Postat av: mimmie

jag lider med dig. Det är inte lätt,men jag vet hur stark och envis du är och vet att du fixar detta! När man inte får sova får man vara sur och grinig och skälla på alla. Se till å strunta i tvätt och disk och sånt onödigt och ta ett par dagar(veckor??) i soffan med barnkanalen eller något som Jonte gillar och mys med dem så mycket som möjligt, även om du inte får sova så får du vilat lite i alla fall. Jag önskar jag kunde hjälpa dig. många kramar



Jo det är ju gbg så det är ju lite skillnad. Jag hade velat vara med så han slapp vara själv bland massa okända. visst han sov men om han hade vaknat... jo det är ju så, när får ni reda på hur det står till med theos flikar då?

2010-05-03 @ 19:56:20
URL: http://mammamimmie.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stackars er! Hoppas att dom börjar sova bättre snart! Skönt att föräldrarna hjälper till!

Kram

2010-05-03 @ 20:29:00
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com
Postat av: Sandra

Cupcakesen var sjukt goda! Detta ska bli min nya hobby. Så roligt att baka och pyssla med graneringen!



Jag kan inte se kommentarerna nu, ser bara vem som skrivit och sedan är det svart under!



Puss

2010-05-04 @ 21:24:31
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0