Trevlig helg

I fredags var jag själv med barna för Mikael jobbade och sedan var han på personalfest. Så det var mitt fredagsmys det.

I lördags var jag åter själv med huliganerna för Mikael hjälpte sina farföräldrar att flytta å senare på kvällen tog han med sig herrljunga gänget ner för lite lördagsmys i stället. Hur trevligt som helst. Stino och Thommy tittade ner en stund oxå. Stackars Robban fick helt ofrivilligt vara uppe med mig och Theo till 3 på natten.


Söndagen/morsdag började kl 7 för min del då Theo tyckte det var dags att kliva upp. Jag dock var inte riktigt så frisk på den iden. Dock var mina småkillar lite trötta dagen efter.


Det här med sömn är en bristvara för min del. Det käns som man går i ständig koma. Jag är inte trött eller ja inte vad jag känner avi vart fall. Men någonstans så förstår ju även jag att min kropp är det. Jag har verkligen blånärken och blodprickar över hela kroppen. Jag blöder näsblod bara av att nudda näsan så i morgon är det jag som ringer VC och bokar en tid. För i morgon är Mikael hemma och kan passa Jonte i vart fall.


Avslutar med denna härliga bild. Jonte leker med bervinkastet och Wilma är jätte nyfiken med Jontes överförtjusan jösses vad han skrattade

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi ja hon är jätteduktig!! Vi skulle igentligen börja att träna henne nu i sommar, men det kom automatiskt i vintras lite smått!

Idag har hon varit utan blöja på dagis, vet inte hur det gått ännu!



Låter som att ni haft en trevlig helg!

Kram

2010-05-31 @ 13:32:55
URL: http://Www.sandraochanders.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0