Tur att Mikael har pondus när en annan saknar

Mikael ringde till avdelningen idag och ifrågasatte vad hon sagt till mig igår. Och enligt henne så det hon ville ha sagt till mig igår var att vi inte hade något att oroa oss för. Men det var som Mikael sa det var inte vad du sa till min flickvän igår när ni säger att ni hittat en avvikelse i våran sons hjärna.
Så himla klantigt. Om dom nu hittat något kunde dom ju hållt käft tills dom pratat med neurologen och vetat vad det var. Men istället släpper dom en sån bomb som om man inte gått å oroat sig innan.
Men nu visade det sig att det var en fettvävnad som tydligen skulle vara där och inget att oroa sig för. Men för säkerhets skull skulle dom ha ett möte i nästa vecka med alla inblandade läkare. Sen ska dom ta bort den skintagen i näsan och skicka den på annalys och sen utgå därifrån.

På måndag ska vi till kirurgin och ta bort bandaget på Jontes fot å nu håller vi tummarna för att det läkt som det ska. Annars vet jag inte vad jag gör.

Sist men inte minst en mycket glädjande nyhet. Ett stort grattis Pingu och Patrik som väntar Pontus syskon.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hoppas allt ordnar sig till det bästa med lilla Theo :)

Tack så mycket vännen. Det känns jättekul nu när man börjar må lite bättre. Det var fruktansvärt i början och kunde inte ta hand om Pontus ens. Nu kräks jag bara när jag blir stressad och mår illa ett par ggr om dagen bara. Går åt bättre tider :)

Ha en skön helg :)

Kramkram

2010-05-13 @ 09:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0