Att det ska vara så gnälligt...

Jonte är vrål förkyld och har nu vart det sedan i onsdags och igår blev Theo också sjuk. Jag tror klockan var halv 3 när jag äntligen kunde gå och sova. Theo somnade igentligen vid 22 men eftersom han var så förkyld så kunde han ju inte få luft så det var ett evigt bärande och konkande.
Sen lider Theo av insomnia och somnar och vaknar fram till 12-1 på natten så egentid har jag minsan inte överflöd av.



Jonte olycksfågeln nr 1 lyckades ju givetvis springa in i skärbrädan och fick en ordentligt fläskig bula i pannan.



Det är mycket gnäll och gråt för mycket här hos oss. Det är så man blir trött i hela huvudet. Det gör ju inte saken lättare att jag oftast får rätt i saker och ting. Tänk vad livet vore enklare om man blev motbevisad i bland.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch usch är ju så tröttsamt! Hoppas ni blir friska allihop snart i alla fall..

2010-11-21 @ 11:58:19
URL: http://miniwe.webblogg.se/
Postat av: Stino

haha jag säger det igen det är såå typiskt din docka att göra på de viset... :) Kram

2010-11-21 @ 19:58:25
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0