Insomnia

Theolito lider av extrem insomnia. Han somnade nu för exakt en halvtimma sen och klockan är nu 00:30. Egentid existerar inte här. Det tar faktiskt lite på krafterna. Jag hoppas det blir bättre sen när Jonte går tillbaka till dagis efter den här grymt ihållande sjukdomen. Men med närmare eftertanke tror jag faktiskt vi har drabbats av influensa.
ddet är ju tur att bieffekterna efter operationen inte ville vänta längre än så. Dåligt immunförssvar va ju en av dom stora bieffekterna och så sjuk som jag vart nu har jag nog inte vart sen jag vart barn.

Tack för det trevliga sällskapet till middagen idag mina kära vänner. Det var riktigt trevligt. Ett stort plus var ju att maten var god med.


Jonte med sin motorsåg och utrustning som han fick av Robban i födelsedagspressent. Riktigt riktigt uppskattad (av Jonte vill säga) den låter ju trots allt

Kommentarer
Postat av: Stino

Ja det kan jag säga att vi var rörande överens om hur trevligt det var att komma ner på middag.. Och om hur god maten var B-) Så hoppas du nu får till det med apelsinerna. Och en lugn kväll.. Kramar

2010-11-27 @ 12:08:56
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0