Så typiskt

Igår när jag å Jonte satt å mös i soffan med lite godis kände jag helt plötsligt något väldigt hårt i min godis. Det visade sig att det var halva min hörntand som lossnat. Så nu Stino SKA jag gå till tandläkaren. Det är ett måste eftersom det är vassa hörnen på den del som sitter kvar och när man nu ändå pinat sig dit är det väl lika bra att passa på att åtgärda alla problem.
Ni kanske inte visste detta om mig men jag har extrem tandläkarskräck. Vilket för med sig att jag inte vart hos tandläkaren på ca 5-6 år. Så det kommer nog bli en fin fin räkning.

Igår när Mikael var på julbord passade jag å Jonte på att baka pepparkakor medans Theo sov. Jonte tyckte det var jätte kul. Men degen var inget god.

 


Kommentarer
Postat av: johanna

men gud vad gulligt!!! Hoppas ni har det bra nu i vintertiderna :)

2010-11-28 @ 13:05:56
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0