Gekås

Igår var vi i ullared och shoppade. Jag kan säga som så vi var långt ifrån ensamma. Fy fan va folk det var. Riktigt riktigt trångt och svårt att ta sig fram. För första gången i hela mitt liv fick vi stå i kö för att komma in. Inte för att det var speciellt lång kö.
Jag skippade hela damavdelningen för där gick  kanppt att röra sig. Det va till och med riktigt jobbigt. Jag skulle ju införskaffa en jacka men de va bara bäbisstorlekar kvar. Så e de när man har lite kraftigare benstomme än resterande. Men en klänning till Stino lyckades jag i vart fall hitta =O)
Annars införskaffades en helt ny garderob till jonte. 3 byxor 2 tröjor 2 t-shirtar och 3 strunpor. Välbehövligt. Sen köptes en del julklappar. Långt ifrån alla.
Sen var jag ju givet på  panduro o ch införskaffade lite grejer.

Theo har nu mera två tänder i nederkäken och satans vad vassa dom är. Man får passa sig så han inte bits. Jonte har redan kommit på att det inte är så smart att stoppa in fingrarna i Theos mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0