Operation

Igår var jag och träffade kirurgen. Jag fick inget bestämmt datum men han kunde säga att det skulle ske första eller andra veckan i november i vart fall. Så nu går jag fortgarande här och väntar på ett datum. Han kunde oxå säga att dom kommer göra ett snitt så det blir ingen titthålsoperation som mina läkare trott från början. Ett snitt mellan 20-30cm Fy vad läskigt. Men men jag får ta det som det kommer de e ju inte direkt som att jag har ett annat val.

Idag fick jag även ta mitt dropp 2 dagar innan jag egentligen skulle haft det men när dom röda prickarna kommer då vet jag att värdena är låga. Så igår låg dom på 15-16 och tills idag har dom ju givetvis sjunkt ännu mer. Tur att dom är snälla och trevliga på mottagningen så mina 2-3timmar som jag blir sittandes där går rätt snabbt.

mjälte.
Här är en bild på vart mjälten sitter




Kommentarer
Postat av: sarha (pissråtta)

Gumman min!

Det kommer gå bra! kommer väl bli skönt att slippa droppet iaf, något positivt!?

Hör av dig så fort du fått ett datum.

Älskar dig!

kyss

// din pissråtta!

2010-10-06 @ 15:14:51
Postat av: mimmie

vi finns här för dig och tänker på dig!

2010-10-07 @ 08:36:38
URL: http://mammamimmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0