Ska försöka..

Ta mig till gymmet så fört min kära pojk masat sitt arsle ur den grymt bekväma sängen.

Jag har kommit med i två buzzador tester. En för Pampers Active Fit till Jonte och en från neutrogena. Jag ser så fram emot att få testa grejerna. det är jäkligt kul faktiskt. Min första buzzador kampanj funkade ju inte eftersom det inte funka på min teletut det var ju för storytel. De va faktiskt himla trist jag hade velat lyssna på kokain.
Men men jag behöver frivilliga till en test kväll för neutrogenas produkter.
Intresserad någon???




Kommentarer
Postat av: roolz

åååh.. jag ville också vart med i den kampanjen, men kom inte med... :( har faktiskt inte kommit med i nån kampanj på buzzador än.. lite trist.. men men, tids nog är dte väl min tur också.. ;)

2010-09-19 @ 12:02:17
URL: http://roolz.wordpress.com
Postat av: dahlis

jag skulle ju kunna varit med, men jag har inte haft finnar som fiender tyvärr, men du kan ju prova endå ;)

2010-09-21 @ 12:54:38
URL: http://meragradde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0