Underbara helg

Den här helgen har vart hur bra som helst. Bortsett från städandet på lördagen då för de e fan inte roligt hur man än vänder och vrider på det.

Igår var vi inne i stan med Sarha och Cirre dom bjöd på mat å jag fick välja själv vart vi skulle gå. Valet var ju givetvis inte så svårt det blev Jensens buffhus. Åt tre rätter först räkcocktail sen fläskfile med potatis och sås och sist chokladmousse med grädde. Hur gött som helst men jag erkänner att man helt klart rullade ut därifrån sen.
Sen tog vi en snabbsväng på stanmen de va inget roligt så vi tog en liten promenad i stället och slutade på trädgårdsföreningen. Det var väl roligt i ca 20min tills Jonte hittade en fontän att bada fötterna i. Haha gullunge. Folket runt omkring skrattade vill jag lova till Jontes stora förtjusning.



Jonte är blöt hela vägen upp till knäna. Så det var ju bara att ta av skor, strumpor och byxor

Sarha framför fontänen Jonte badade i

Så här tråkigt blev det sen. Vi fick ta min tröja och en tun bäbisfilt runt Jontes ben som tur va hittade jag ett par raggsockar i väskan som han kunde ha på fötterna


Blåsippor det måste väl ändå betyda att våren har kommit för att stanna.

Kommentarer
Postat av: Sarha

Tack för en underbar helg min lilla Svea!

Puss din pissråtta!

2011-04-18 @ 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0