Vart ska jag börja?

Varför måste allt vara så krångligt för?
Varför måste alla system ha massa faser som måste gås igenom?
Jag vet ju inte ens vart jag ska börja och hur jag ska börja för att få det rätt.
Sen måste det gå relativt snabbt så man inte kommer efter.
Men hur ska det gå till när jag inte ens vet hur jag ska bära mig åt?

När man får det man misstänkt svart på vitt känns det tio gånger värre än att bara misstänka. Att få det bekräftat att allt inte står rätt till och att det blir yttligare besök på sjukhusen för min lill kille gör så himla ont. Det är jobbigt att se på och inte kunna hjälpa till. Att inte veta vad framtiden har att ge. Hur det kommer bli. Att det man hade som plan stöp så långt att man inte ens kan plocka upp den igen för att nu måste en ny plan studeras ut med andra involverade.


¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


 PÅSK!

Skärtorsdagen åkte jag å Theo först till doktorn och gjorde hörselprov men det var lika osäkert som vanligt och dessutom hade röret åkt ut som dom opererade in i mars så nu har han återigen vätska bakom trumhinnan. Men det kommer dom inte göra något åt. Senare i höst kommer dom ge honom en eller två hörapparater för att inte försena hans tal ännu mera eftersom man inte med säkerhet vet hur bra han hör.

Sen bar det hem till mamma med tåget. Tur att Hannie var så gullig och kom ner på onsdagen för att passa Jonte när vi var hos doktorn för bär hjälp var välbehövligt. Väl hos mamma var det påskmiddag med alla mina systrar och mamma.

Långfredagen var vi hos pappa och var ute i solen och mös. Farmor kom med förbi en sväng. Jätte mysigt.


Tiny står och väntar på att Theo ska skicka iväg bollen och Tina övervakar.


Jonte fick springa naken och det var en rolig syn speciellt när han satte sig på grusgången

Påskafton spenderades på mammas ballkong med picknick och sol. Senare på kvällen åkte jag till herrljunga för att spendera lite tid med Robban hur trevligt som helst med god mat och vin.

Påskdagen skjutsade Robban hem mig och sedan spenderades mer tid på ballkongen med Jonte som hade vattenkrig och pickninck sen på kvällen gav vi oss ner till Sarha och Cirre för att grilla.

Annandag påsk hämtade Mikael oss ganska tidigt. Vi åkte till Mikaels farmor och farfar och fikade lite och tjöta skit. Sen åkte vi till Robban och grillade. Hur gött som helst. Vi lekte även på lekplatsen.



  

Kommentarer
Postat av: Josephine

Ska det aldrig ta slut för er!? Önskar så för eran del att det blir bättre snart, att allt går eran väg. Det är verkligen på tiden.

Ni måste säga till om vi kan hjälpa till med något, vad det än nu skulle kunna vara (vet ju att ni har hjälp från många andra ställen men vill bara ni ska veta, om det är så att vi faktiskt kan hjälpa till...då gör vi gärna det).

Skickar en massa STYRKEKRAMAR till er. Ta hand om er.

2011-04-26 @ 16:34:15
Postat av: Josephine

Som du skriver så förstår jag att vissa dagar känns jobbigare än andra, så är det ju för en annan också... och vi har ju inte en snudd på allt det jobbiga ni har.

Men vet att du är stark :)

Hade vi bott närmare så hade vi gärna passat Theo. Jag går ju ändå bara hemma med Tilda och Pontus så en till liten hade bara varit skoj.

Men som sagt, finns det något ni behvöer hjälp med såå säg till :)

Kramkram

2011-04-28 @ 15:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0