Att du inte hö'ör va jag säger...

Nu har Theo fått hörapparat på vänster öra och det nya hörseltestet visade att hans hörselskada sitter mitt i vad dom kallar tal centrat så han hör alla mörka toner men ju ljusare det blir desto mindre hör han. Så han kommer troligtvis aldrig kunna höra syrsor eller småfågel kvitter. Men vi får väl se. Hittills har ju hörseln bara blivit bättre och bättre och med hörapparat är ju tanken att det ska utvecklas ännu mera.
Han låter den sitta där den ska han verkar faktiskt inte störas av den alls. Fast sen har han ju grymt lätt för att anpassa sig med.
Dock verkar det vara väldigt tröttsamt att höra massa nya ljud för han somnar mycket lättare nu än innan och just för att han är trött. Han somnade på min arm här om dagen och det har inte hänt sedan han var bäbis. Så den stunden passa jag på att njuta av.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0