Fynd

När man äntligen får lite pengar till övers som man i min familj väldigt sällan får. Måste man ju givetvis passa på att inköpa saker man har skjutit på till i framtiden. Så i söndags efter jag slutat jobba begav jag mig in till stan för att införskaffa en ny ryggsäck eftersom det bara var en tidsfråga innan den jag använde skulle spricka i sömmarna. Så jag hittade en jätte bra dock inte så snygg men för 99kr vann funktion över fashion.
Sen skulle jag köpa några nya brallor till Jonte och på lindex hade dom ta tre betala för två så då blev det tre par velor byxor två till Jonte och ett till Theo. Sen köpte jag även två pack strumpbyxor för 49kr så då tog jag två sånna.

Idag var vi på IKEA för att spana efter en ny taklampa men vi hittade ingen. Dock hittade jag två pack dra på lakan till barnens sängar för 79kr som hittat. För tydligen är det någon som ätit upp våra?
Sen sålde dom orkideer för 49 så då passade jag på att köpa 2 fast jag ångrar som tusan att jag inte köpte dom gul/gröna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0