Vem ringer man kl 2 på natten

Jag det kan man verkligen undra. Jag har jobbat jour i natt och hamnade i säng vi 12-1 vaknade vid 2 och hande världens frossa och mådde så jäkla illa. Jag försökte för allt i världen att fokusera på något annat men de gick knappt. Efter kanske 1½ timma så somnade jag om för att sedan vakna och hålla på så till halv 6. Det var inte lätt att jobba den sista timman vill jag lova fy farao.
Men det är ju inte direkt så man kan ringa in någon annan vid den tiden på dygnet.


###########################################################################

Annars så har vi precis skolat in Theo på dagis och det går jätte bra inga problem alls han var berred att lämna mig redan första dagen. Däremot Jonte har börjat på en ny avdelning nu med större barn och ett av dom skrämmer skitslaget ur Jonte. Men det blir nog bra det med hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Stino

Mår du bättre nu?? Eller har hela familjen åkt på sjukan? Kram

2011-08-25 @ 22:52:02
URL: http://misskissie.blogg.se/
Postat av: Stino

Ja det kan behövas nu när gubben börjat ränna igen :) hey what did I expect :P Saknar redan våra kvällar, ska bli så skönt nu när du är hemma igen gumman.. Kram

2011-08-26 @ 17:12:34
URL: http://misskissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0