Kan inte tiden bara gå lite snabbare

Idag blir det jobb tills i kväll sen tar jag jul ledigt i två dagar i vart fall.
Så i morgonbitti bär det av till mamma för att fira jul men syskonen jag längtar som bara den. Jag har vart riktigt mammesjuk nu i en vecka. Det känns som evigheter sedan jag träffade henne. Jag tror jag får hyra hem henne ett tag.

Tomten kom visst tidigt i år. Igår var Mikael å skrev på papper för ett vikariat i 3 månader med möjlighet till förlängning annars går han in i polen. Det känns så skönt att det äntligen går vägen och att man kan se ert ljus.

Jag ser dock inte fram emot att jobba 25 dygn 26 natt men i detta läget får jag nog se pengarna i stället. Men nästa jul ska jag INTE jobba.

Jonte och Teos riktiga första hyss. Dom målade golvskyddet vi har vid datorn för att inte göra märken på parketten med kontorsstolen. Svart krita är jätte svårt att få bort. Jonte har även målar tv:n på sitt rum men det är med blyerts så det är ju bara sudda. Men nu har han penn förbud tills han är 15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0